Історія
Початок діяльності середньої загальноосвітньої школи №6 (а саме таку назву мав навчальний заклад) припадає на вересень 1968 року.
З 28 листопада 2005 року рішенням Нікопольської міськради школу перейменовано у «Нікопольську середню загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №6». 22 липня 2022 року рішенням Нікопольської міськради перейменовано у "Нікопольський ліцей №6 Нікопольської міської ради". 25 липня 2024 року рішенням Нікопольської міськради перейменовано у "Нікопольську гімназію №6 Нікопольської міської ради". Станом на вересень 2024 року у стінах нашої школи 2716 учні отримали повну середню освіту, 64 випускників нагороджено золотою медаллю, 24 випускників отримали срібні медалі, 4731 учні здобули базову середню освіту.
Навчальний заклад перебуває у міській комунальній власності, підпорядковується відділу освіти і науки Нікопольської міської ради, та функціонує на підставі нормативно-правової документації відповідно до чинного законодавства.
Керівництво ліцеєм – складний динамічний процес, який містить визначення мети й постановку завдань, вивчення й аналіз існуючого рівня навчально-виховної роботи, пошуки шляхів удосконалення системи діяльності школи, ефективного використання засобів навчання і виховання, координацію зусиль усього педагогічного колективу й управлінського персоналу.
Завдання сьогоднішнього дня вирішує команда із 60 працівників школи та адміністрація у складі: директор школи Ірина СІЧКАРЕНКО, заступник директора з навчально-виховної роботи Анна Сидорчук; заступник директора з виховної роботи Анастасія УХАНЬ, заступник директора з господарських питань — Сергій Лебідь.
Ефективність діяльності закладу певною мірю залежить від своєчасності прийняття й реалізації управлінських рішень. З метою оптимізації управління школою, в закладі створені органи управління, діяльність яких дає змогу враховувати потреби всіх учасників освітнього процесу.
До структури управлінських органів у школі належать:
органи колегіального управління школою (конференція, рада школи, педагогічна рада, нарада при директорі, його заступниках);
адміністрація школи (директор, його заступники з навчальної, виховної та господарської роботи);
органи громадського самоврядування (учнів («Калинова республіка»), учителів (збори трудового колективу, уповноважена особа від трудового колективу), батьків (батьківський комітет).
Особливістю управлінської діяльності нашої школи є сукупність традиційних та поява нових функцій. Завдяки новим функціям оновлюється зміст навчання і виховання, відбувається впровадження нових освітніх технологій, удосконалюються форми й методи навчання і виховання, трансформуються методи контролю знань і вмінь учнів.