Правила поведінки на уроках
Учні зобов'язані приходити до школи за 10-15 хвилин до початку занять.
Заборонено перебувати в класах у верхньому одязі.
Одяг учнів має бути чистим і охайним та відповідати вимогам, викладеним у Статуті гімназії.
Учні входять до класу за дзвоником. Запізнюватися на уроки без поважних причин заборонено.
Під час уроку не можна створювати галас, без дозволу підводитись, відвертати увагу інших учнів від уроку.
Заборонено виходити з класу без дозволу вчителя.
Урок закінчується тоді, коли вчитель оголосив про це. Тільки після цього учні можуть йти на перерву.
Учні повинні охайно вести щоденник і давати його вчителю без будь-яких заперечень.
Учень повинен дбайливо ставитися до своїх підручників та зошитів.
Учні зобов'язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки як під час уроків, так і після їх закінчення.
Забороняється користуватися мобільним телефонами під час проведення уроків.
Правила поведінки під час перерви
1. Під час перерви учень зобов’язаний прибрати своє робоче місце й підготуватися до наступного уроку.
2. Під час перерви забороняється:
– бігати сходами, коридорами та в класних приміщеннях;
– штовхатися або грати у м’яча у приміщеннях, не пристосованих для цього;
– сваритися між собою та зі сторонніми людьми, з’ясовувати стосунки за погані слова, битися.
3. У шкільній їдальні учні повинні виконувати вимоги вчителів, працівників їдальні та чергових і дотримуватися черги.
4. Заборонено перебувати у приміщенні їдальні у верхньому одязі.
5. Заборонено виносити їжу і напої за межі їдальні
Правила поведінки учнів у їдальні
Під час перебування в їдальні учням слід дотримуватися гарних манер і поводитися пристойно.
Учні повинні шанобливо ставитися до працівників їдальні.
Розмовляти під час їжі треба не голосно, щоб не турбувати тих, хто їсть по сусідству.
Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.
Забороняється приходити в їдальню у верхньому одязі.
Учень зобов’язаний після прийому їжі забрати зі столу посуд.
Поради з самовиховання
1. Коли берешся за будь-яку справу, подумай: який результат повинен отримати.
2. Записуй згідно з важливістю свої термінові справи, які маєш виконати протягом тижня, дня.
Берись за справу сміливо і не відступай, поки її не виконаєш.
Якщо в кінці тижня або цього дня залишаються не виконаними один чи два заплановані тобою пункти, перепиши їх у план на наступний тиждень(наступний день).
3. Візьми собі за правило обов’язково аналізувати: чому саме ти не виконав той чи інший пункт.
Намагайся сам усувати причини невиконання.
Спочатку це вважатиметься важким, але з часом ти зрозумієш, що головне – це правильно оцінювати свої сили і не гаяти марно часу.
4. Ніколи не практикуй перенесення виконання справи на наступний день. Братися до виконання запланованого одразу ж без зволікань.
5. Не роби жодних попускань, навчися своїм примхам відповідати коротко, але твердо – “ні”.
6. Навчися сам собі наказувати, будь до себе непохитним, але став перед собою завдання реальні, ні в якому разі “не зазнавайся”, бо не спрацює внутрішній наказ ”Так треба”, “Я мушу”.
7. Спробуй проаналізувати: на що ти переважно витрачаєш свій вільний час?
8. Твій організм здатний до тривалих навантажень, але, щоб уникнути стомлення, переборюй втому, змінюй види діяльності протягом дня.
9. Беручи на себе будь-яке завдання, навчися слухати уважно вказівки дорослих.
Користуйся нотатками, щоб нічого не пропустити повз увагу і зберегти час.
Загальні правила безпечної поведінки для учнів
1. Учень приходить у школу за 15 хвилин до початку занять; чистий, охайний, знімає в роздягальні верхній одяг, займає робоче місце і готує все необхідне до уроку.
2. Учень зобов'язаний вчасно виконувати домашнє завдання
3. На першу вимогу вчителя варто пред'являти щоденник
4. Щодня вести запис домашнього завдання в щоденнику
5. Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, посібники, письмові приладдя
6. Не можна приносити на територію школи з будь-якою метою й використовувати будь-яким способом зброю (у тому числі ножі), вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої. сигарети, наркотики, інші одурманюючі речовини й отрути
7. Паління на території школи заборонене
8. Не дозволяється жувати жувальну гумку, користуватися плеєрами й засобами мобільного зв'язку на уроках
9. Забороняється вживати непристойні слова та жести
10. Учні школи повинні поважати працівників школи та один одного.
11. Фізична конфронтація, залякування й знущання, спроби приниження особистості, дискримінація по національній або расовій ознаці є неприпустимими формами поводження. Школа категорично засуджує подібне.
12. Учні бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримують чистоти й порядок на території школи. У випадку заподіяння збитку майну школи батьки (законні представники) зобов'язані відшкодувати його.
13. Всі учні беруть участі в заходах щодо благоустрою школи й шкільної території, у міру своїх фізичних можливостей.
14. Учнем варто поважати право власності. Книги, куртки та інші особисті речі, що перебувають у школі, належать їхнім власникам.
15. До учнів, що присвоїли чужі речі, можуть прийматися дисциплінарні міри, аж до карного покарання.
16. Учнем, що знайшов загублені або забуті, на їхню думку, речі, пропонується здати їхньому черговому адміністраторові або вчителеві.
17. Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри йти зі школи у визначений час. Вийти зі школи можна, пред'явивши записку від учителя або медичного працівника черговому охоронцеві.
18. У випадку пропуску занять, учень повинен пред'явити класному керівникові довідку або записку від батьків (осіб їх що заміщають) про причину відсутності на заняттях.
КОДЕКС
учасників педагогічного процесу
1 Будь справедливим.
2 Пам'ятай, що не завжди із добра народжується зло, але від зла зло - неодмінно!
3 Мати свою думку - це доблесть
4 Не обманюй ні словом, ні мовчанням.
5 Для того, щоб мати згоду, необхідно поважати різні думки.
6 Очі без душі - сліпі, вуха без серця - глухі.
7 У кожного має бути свобода вибору.
ПРАВИЛА СПІЛКУВАННЯ
1 Будьте завжди ввічливими, привітними, доброзичливими.
2 Намагайтеся, щоб спілкування з вами для людей було корисним і приємним.
3 Умійте слухати інших і ніколи не перебивайте.
4 Не бійтеся розпочати розмову з незнайомими людьми, але не будьте нав'язливими
5 Пам'ятайте : неввічливо багато говорити про себе, перебивати співрозмовника.
6 Говоріть те, що може бути цікавим співрозмовнику.Враховуйте його вік, характер, інтереси.
7 Не розмовляйте без потреби голосно, не вживайте грубих слів.
8 Не задавайте людям шкоди словом.
9 Вчіться відчувати настрій співрозмовника, його ставлення і до ваших слів. не виявляйте свого поганого настрою.
10 У спілкуванні використовуйте звертання і ввічливі слова.
ПАМ'ЯТКА
" ПРАВИЛА ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ КОНФЛІКТІВ"
1 Сформуй певний стиль мислення.
Для цього необхідно:
- вміти аналізувати проблему;
- приймати продуктивні рішення;
- відмовитися від визнання своєї точки зору як єдино можливої(" є тільки дві точки зору - моя і неправильна");
- вміти знайти можливості компромісу.
2 Опануй засоби спілкування, вміння та знання про спілкування.
Для цього необхідно:
- вміти слухати й чути;
- вміти розуміти співрозмовника;
- вміти доводити, аргументувати свою позицію;
- вміти опонувати, не принижувати гідність іншої людини
Не дозволено приносити до школи
Не дозволено приносити до Школи небезпечні речі: піротехнічні вироби, спортивне знаряддя, шкідливі речовини, напої та харчові продукти не для особистого вживання.
Заборонено накопичення та спільне використання хімічних несертифікованих речовин, які (особливо в концентрованому вигляді) можуть бути небезпечними для оточуючих. Це стосується також слаймів та лизунів.
На території школи заборонені будь-які фінансові операції між учнями. Виключення складають шкільні економічні та благодійні проєкти.
До школи не дозволено приносити шкідливу їжу, а також напої. Школа є зоною здорового харчування: ми турбуємось про здоров'я дітей, і хочемо бути певні, що наші учні їдять збалансовану та корисну їжу.
Спортивне знаряддя (ролики, скейти, тощо) не можна використовувати на території школи. Вони мають знаходитись замкненими у особистій шафці учня.
Учням не дозволено замовляти доставку на адресу школи та приводити тварин.
Персональні гаджети
Учні несуть відповідальність за зберігання власних мобільних телефонів та інших персональних гаджетів. Їх потрібно сховати та не користуватися ними протягом шкільного дня з 8:00 до 15:00.
Матеріальна відповідальність
Батьки матеріально відповідальні за пошкодження шкільного майна дитиною.
Учні відповідають за збереження свого майна. Якщо учень загубив щось зі своїх речей, навіть цінних, школа не несе відповідальності, але часто речі знаходяться, і в такому випадку їх можна забрати в скринях в холі, а цінні речі — у адміністрації школи.
Порушення
Незначні порушення
Незначні порушення — це ті, які не несуть небезпеки для життя і здоров’я, але негативно впливають на атмосферу в класі: порушення шкільних правил, знущання, дражнення, приниження, глузування, ненормативна лексика, жбурляння предметами, грубість, агресивна поведінка, неповага, обман, фальсифікація, плагіат, зухвала поведінка, опір педагогам, нецільове використання електроніки, комп’ютерів, Інтернет, публічний показ прихильності, зневага учнівських обов’язків, недотримання правил безпеки.
Можливі наслідки незначних порушень
Навчання відповідальності за свої дії.
Навчання альтернативному вибору, який матиме позитивні результати.
Написання пояснювальної записки (Think paper).
Витримка часу (тайм-аут).
Виховна розмова з класним учителем.
Написання листа вибачення.
Перерозподіл привілеїв.
Затримання після занять.
Спілкування з батьками по телефону, листуванням або персональна зустріч.
Консультація шкільного психолога.
Видалення з класу (під наглядом дорослих).
Зустріч учня з директором.
Значні порушення
До таких відносяться: залякування (у тому числі в інтернеті), загроза інформаційній безпеці Школи та її інформаційно-комунікаційній системі, загроза фізичним насильством, заподіяння шкоди іншим у результаті бійки, дискримінація, расизм, сексизм, загроза насильства сексуального характеру, куріння, наявність або вживання алкоголю або наркотиків, крадіжки, грабунки, вимагання, вандалізм, загроза заподіяння шкоди, володіння порнографічними матеріалами, володіння зброєю або копією зброї та інші серйозні порушення.
Можливі наслідки значних правопорушень
Негайна персональна зустріч із батьками.
Укладання з учнем поведінкового контракту.
Відшкодування збитку шкільного майна.
Відрахування учня з Новопечерської школи на постійній основі.
Передача справи на розгляд відповідних органів влади (поліція, прокуратура).